Hiss/diss

Visst är min blogg tråkig? Inga hiss/diss, åsikter, eller annat roligt.


Hiss; Photoscape!

Bra, gratis redigeringsprogram som går att ladda ner lätt om ni söker på google. Håller på att lära mig allt eftersom jag redan så gott som tentat av picasa om man vill säga så ;)


Hiss; Mitt nya löshår!

Hur dålig kvalite det en skulle vara så är det endå värt 130kr? Helt nytt oöppnad förpackning, 52 cm långt löshår som går att platta och locka för 130 spänn, snacka om kap. Och det passar så jävla bra till mitt hår också, love it!



Diss; Bikboks särskilt röda, lila och blåa sametsleggings!

Inte snyggt alls, skulle aldrig ta på mig dom. Men det är ju ingen som tvingar mig heller ;)
Men fula färger och äckligt tyg överhuvudtaget. Man ska ha jävligt snygga ben om man ska ha såna (svarta!)


Jag lovar, ska göra sånthär oftare!
Kommentarer
Postat av: andréa

vart har du köpt ditt löshår någonstans :) ?

2009-12-12 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0