Frågor

Kul att ni ställer så mycket frågor och langar massa söta kommentarer!



Hur gammal är din kusin? :)
Svar; 13, 96a alltså!

Jäätte fin design! har du gjort den själv? :O
Svar; Tack. Ja jag gör alltid dom själv. =)

Eller för det första, din blogg äger. Älskar att läsa den.<3

1. Hur många läsare i snitt har du ungefär / dag ?
2. Tjänar du pengar på din blogg?
3. Hur gör du för att våga stå emot elaka komentarer och för att våga lägga ut bilder och sånt när du är dig själv?


Svar; 1. Hmm, nu för tiden har jag ALLTID över 100. Oftast runt 120-140!
         2. Nej, har ingen extra reklam eller annat som jag kan tjäna på. Men I wish!
         3. Oj ska jag vara ärlig? När folk skriver att jag är ful tar jag inte åt mig alls, för jag vet att jag inte är det. Men det finns saker som jag blir ledsen av att folk skriver, även fast jag inte borde bry mig. Folk har så lite respekt..

Tack <3

Varför har du inte skrivit något om att du är tillsammans med elba nu? skäms du eller?
Svar; Kanske för att vi inte är tillsammans!

Vem är den dära tjejen somär bredvid dej? Hon är fett gullig du me föresten.
Svar; Det är min kusin som heter Mina ;) Visst är hon. Höhöh jag?


Kommentarer
Postat av: mina

:D älskar dig kusin! föresten.. tog du piercing idag? :) <33333

2009-12-28 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0