wohoo =)

Haha. Nu har jag besöksrekord igen, eller egentligen inte men visst blir man glad när statistiken bara är ett långt streck spikrakt uppåt? Jag har haft lite sisådär med besökare eftersom jag varit borta mycket och så, så från runt 60 till 95 och har redan 35 nu, och klockan är 11! bra att ni gillar min blogg, även fast det är dåligt med bilder för tillfället. Själv älskar jag att läsa min egen blogg, gör det varje dag och går tillbaka till gamla inlägg osv.

Till saken, idag ska jag plugga matte för det första, ringa Matilda och sen träffa rob adrian eller några liksom. Men det är så sjukt varmt ute, det går ju knappt förens man känns som man ska smälta bort.. inga svarta jeans idag igen asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0