känslan

Jag är så förskyld och tycker väldigt synd om mig själv. Jag ska bada och sola nu, någonstans. pool eller sjö? Det kanske inte är så smart att bada när man är sjuk. Nu har jag varit duktig och städat rummet, Såg ni alla fina bilder från Danmark btw =)?

Dagens känsla; för det första är jag trött. fysisiskt och physiskt på alla jobbiga överkänsliga människor? Sen är dethär en sån dag där man bara känner sig sliten, ingen sömn inatt nej, och jag är sjuk, och jag har för mycket att göra. Jag ska inte klaga, jag har ju en familj som gör det mesta. Jag ska börja ta ansvar och hjälpa till hemma, satsa som f'n i skolan och verkligen, försöka sköta mig!


tur att någon är glad iallafall.



Lovisas jeansjacka från Gina Tricot. fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0