090820

Första dagen ni skolan gick vi bara någon timme, och imorgorn är vi så gott som lediga. Det är bara det att jag ska ha utveckligssamtal klockan 8.00, lite segt. Men med tanke på att jag inte har någon skola sen så är det skönt!

Idag drog jag och Line till täby c och kollade lite på kläder, åt på tacobar. Exakt alla hängde i täby idag och det var proppfullt på alla bussar. Helt plötligt blev jag helt kallsvettig och skakig så vi satte oss ner ett tag, och det gick så småningom över när jag ätit lite. skumt. Efter det åkte vi till stallet en sväng och hem igen, duschade och sen följde jag henne till bussen =) det blir tyvärr inte så mycker bilder när jag är med linus, för hon vill aldrig vara med på bild.








älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0