Blogg.se, kan det bli segare?

blogg.se dampade lite för ett tag sen, hoppas det funkar nu!

Idag gick vi somsagt sent i skolan, men sköna lektioner iof så det var inte så farligt. Vi hade idrott och jag och stefanie sprang som idioter hela lektionen och verkligen ansträngde oss inför den nya läraren. aja, efter skolan åkte jag till lindholmen direkt från centrum och åkte hem med emma lite senare. Har inte gjort något vettigt sen jag kom hem, förutom scienceläxan tills nästa onsdag (?!). Idag köpte jag en trisslott för 20, och växlade in till 50kr sen, haha! Imorgon är det tidigt som fn igen, jag och stefanie ska på lucia grej kvart i åtta för bättre betyg, nejnej vi smörar inte alls.


Kommentarer
Postat av: towe

svar: gjorde inte ett dugg ont. överläppen, underläppen och naveln gör mycke ondare tycker jag! kostade 500 kr för mig!

2009-08-31 @ 22:53:25
URL: http://towej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0