svar på kommentar.

Kul att träffa alla igen, och det började två nya killar i min klass men dom verkade varken pratglada eller så. Vi fick nya block, pennor och nya scheman, vilket verkligen får en att känna den här nya termin känslan, ni förstår vad jag menar. Nu ska jag satsa på skolan, och det är fler som gör det!



             lort sandra om mitt smink:
tror du inte att vi vet hur man sminkar sig,eller hur man använder en ögonfransböjare? Dessuton blev dt inte speciellt snyggt :S

Svar;
Såklart jag förstår att ni kan, vissa är ju sämre på det osido men men. Men det var ingen lektion eller liknande. Jag ville visa hur jag sminkar mig, för alla sminkar sig olika och jag hade somsagt inget speciellt att skriva om för tillfället, och vissa tyckte det var kul/intressant. Jag berättade hur JAG använde ögonfransböjare, ellerhur?  "dessutom blev dt inte speciellt snyggt", det är din åsikt och jag bad ju ändå om era kommentarer, tack! ;) En annan skrev därimot att det blev fint, tack.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0