Svar på frågestunden

Jag fick massor av frågor, vissa lite udda och jag tänker inte svara på tex; varför är du så tjock? som en anonym frågade nyss.


Hur lång är du ?
161, jag är kort, och växer inte längre!

Är du nöjd med din kropp?
alltså, hyffsat. Jag har därimot ganska korta ben och små bröst, men ingen är perfekt;)

Tycker du att du själv är snygg?
Ja, jag tycker faktiskt det. Men självklart har man såna dagar då man ser förjävlig ut..

Hur mycket väger du ?
Jag hatar  att ens behöva svara på dethär. Men skulle jag inte svara på det som fler ha frågat verkar jag ju bara svag även fast jag inte är helt Ok med att säga det. Jag väger nog mer än vad jag ser ut att göra som många säger men, det skiftar, men runt 53kg. 

Vilken hårfärg tycker du att du massar bäst i?
Brunt, jag är egentligen naturligt blond, eller råttfärgat, typiskt svenskt whatever. Men som brunett ser jag äldre ut och trivs bättre i det.

På header bilden du har , den när du har den svarta kläningen, vfr har du photoshopat ditt den ? Ena låret är ju helt bukligt?!
Det var ju lustigt att du tkr det, för så är det verkligen inte. photoshop.. har jag det, nej?




Har du vart tillsammans med jesper blomqvist ?
Om , när var de? va de serriöst? Hade ni sex?
Förlåt, jag kommer inte ihåg om jag varit det. Antagligen inte, då kanske jag kunnat minnas det? eller så var det inte speciellt seriös. Vi kanske bara va lite "på g". Nej verkligen inte =)

Kan du berätta allt som hände mellan dig och Jonny?
Vi strulade när det var nån fest på nova, sen var vi på g ett tag, blev tsm och vi var tsm i 3 månader, helt plötsligt hade han inga känslor kvar och på ett väldigt moget sätt dumpade han genom msn, samtidigt skrev han ett gb på pa och berättade att han hade varit otrogen och bara playade mig. synd asså

Har du haft sex med oliver pellbrink?
Nej absolut inte

Är du tillsammans med oliver pellbrink?
Nej, inte det heller. Har därimot varit flera gånger, men det blir inge bra så.

Vad heter din pojkvän ?
Rob, <3

Gjorde det ont första gången du hade sex?
nej det tkr jag inte.


Förebild?
Jag har nog ingen förebild, har aldrig haft heller. Går alltid efter mitt eget även fast jag ser upp till mina vänner osv. Men ingen som jag direkt inspireras av.

Vet dina förldrar om bloggen , asså läser dom den ? vilken klass går du i ?
Ja, läser och läser tror jag inte. Men dom vet att jag har blogg och har säkert läst lite. men här finns inget hemligt längre, så smart är jag ;) Jag började precis 8an.

Känner du vicks?
Victoria, jag har träffat henne några gånger kanske. Så känner henne gör jag väl inte, men som hon verkar; söt och snäll.

Brukar du ha klackskor?
Jag har oftast klackskor pga min längd. Så alltid förutom när fötterna är fulla med skavsår.

Vart har du köpt ditt silvershampoo?
Jag köpte det när jag var på öland, men det går att köpa i nästan alla frisörsalonger, eftersom märket är vanligt. Bäst silverschampoo!

Så, nu har jag svarat på dom som kommit in än så länge, fler frågor. Fråga på, jag svarar snart. Puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, 53 kg. det är ganska mkt. har du funderat på att gå ner?

2009-08-24 @ 15:13:25
Postat av: felicia

Fyfan va damp jag får, ursäkta. men hur pallar någon kommentera anonymt sådär?

Jag känner inte dig Hanna. Men det är för guds skull ingen fel på din vikt! Hoppas du inte tar åt dig utav va dendär anonyma personen skrev. Du är bättre en så! Det är verkligen, verkligen inget fel på din kropp, du är smal! Du har jätte gulligt ansikte och så. Bra blogg by the way! (;

2009-08-26 @ 22:01:52
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0