mhm

Ny hiss och diss grej, tyvärr blev dom inte exakt likadana i färgen, men eftersom jag bytte färg och stil på rubriken ville jag skippa den rosa trenden och bestämde mig för en mer blå blogg.



Skolstart, på ett sätt
Det är alltid kul på något sätt i början av skolan, man är ett år äldre, man får träffa kompisarna igen och se hur alla förändrats. Nya böcker och vissa kanske känner att ett nytt år är en chans att försöka satsa mer på skolan eller göra bättre ifrån sig!



Broilerproducerade överkommersiella mänskliga produkter.
Alltså hip hop and r &b "stjärnor" , ex rihanna, visst, hon sjunger bra men hon får en låt från en låtskrivare och tjänar pengar på att bara sjunga. Jag hissar därimot folk som gör sin musik själva, cred till dom!


Rosa
Den här blonda, rosa barbie trenden börjar bli uttjatad. Det är bara Paow, kissie och dessie som är äkta blondinbloggare, men när fler och fler försöker få uppmärksamheten med exakt samma recept blir det inte samma sak. Det skulle vara kul med en annorlunda blogg som skriver motsatsen, det finns ju faktiskt föräldralösa barn som knappt överlever pga av svält, och barn som springer 1 mil till skolan varje dag, eller barn som inte ens får gå i skolan. Tänk efter, ni försår vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0