läs f fn

Ligger och lyssnar på musik på datorn, så högt att det börjar bli underligt att inte mamma ber mig sänka, det är för högt.

nu är jag ganska trött, ska lägga ner datorn på golvet och vända mig om, och sen kunna somna på några minuter. känner mig rastlös och negativ, snart kommer jag bli gnällig och nästan barnsligt ledsen över att min blogg håller på att dö av uttråkning, pga av att jag inte har några bilder. Blä, ska gå upp och ta några alvedon och sen duscha kallt. Saknar robs lukt by the way, raaawr. förlåt för att jag tråkar ut er, med fet text

Kommentarer
Postat av: Rickard

söt bild iaf:D

2009-08-16 @ 02:22:28
Postat av: jennie

älskar dig hanna :)

2009-08-16 @ 12:30:31
URL: http://jennielineaa.blogg.se/
Postat av: thong

fett söt!!

2009-08-17 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0