sommaren 09

Har precis duschat och så, nu har vi inget mer att göra, jag ska iallafall sova nu. tror jag. Men så blir det säkert inte ändå, utan matilda protesterar nu. Nu blir det MTV, youtube och a lot of bloggar! men innan det..

Nu är ju sommaren slut, sist jag var ute på kvällen gick jag och frös med en tjocktröja, det är fan inte sommar längre. Jag har gjort massor av saker i sommar, men ändå har det varit en dålig sommar, eftersom den gått så fort. Känndes som några veckor bara.. Jag har iallafall fyllt år, piercat mig, varit med kompisar, åkt båt, badat, skaffat en underbar pojkvän, läst en jävla massa bloggar, sommarshoppat, pluggat matte, köpt guldkort och varit där 2 gånger tror jag, ålandskryssning, varit på öland, skåne, danmark, tävlat, varit ung och korkad, träffat gamla kompisar osv. Velat göra en massa saker också, pierca läppen, festa mer, göra min blogg känd och såna saker. aja, vad har ni gjort?



´



Kommentarer
Postat av: Erica Bergsman

vart ahr du piercat dig? :)

Puss

2009-08-17 @ 11:00:44
Postat av: Hanna

Naveln bara ;D <3

2009-08-17 @ 13:56:07
URL: http://hvad.blogg.se/
Postat av: Erica

Heheh okej :) <3

2009-08-17 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0