:(

aa godmorgon. Imorgon gjorde jag ingenting, typ satt och kollade tv hela kvällen, mamma åkte och köpte två B&J cookie dough till oss. Och jag satt och kollade på barn som kan se andar och andra läskiga saker på Tvn och min lillasyster som är 5månader somnade i mitt knä, typ på magen. Och helt plötsligt kände jag inte att hon andades, asså jag fick toltal panik och vågade inte ens försöka väcka henne. Men när mamma kom hem och tog upp henne så vaknade hon, som tur var. Det var bara en känsla jag fick, så när mamma kom hem igen hade jag suttit och gråtit en kvart liksom.


baby!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud , jag vill också ha en bebis lillasyster !

2009-08-30 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0