danmark

shululu fan va länge sen jag blogga. Men andledningen är att jag varit i Danmark med Hanna som har landställe där. jag flög ner i tisdags tror jag och åkte bil/båt med dom hem idag. Det var fett mysigt där och vi typ var och åkte berg och dalbanor och sånt en dag och shoppade i "stan" en dag. Sen typ badat och solat och så, men jag vågade inte bada för det fanns krabbor och några brännmaneter, plus att det var helt sjukt kallt i vattnet. Vi har ätit jättemycket glass, och guf, typ rosa skumm som smakar jordgubb som man har på glassen. ni pallar väl inte läsa, så jag laddar upp massa bilder trots att jag är så trött så jag kanske somnar mitt i allt.


Hanna på djurs


Japp, jag åkte den. och trodde seriously att jag skulle dö.

älskar dig syster

Vit bikini, 79:- och 99:- H&M danmark

nougatglass, digistive (?) och jordgubbar.

bytte piercing, köpte den på Öland för 149:-

jag  var väldigt blek som ni ser.



KOLLA, asså det blev nyckelpigeinvation totalt. det gick knappt att gå ut lxm.

finaste bilden på hanni<3

åh de var helt vit strand och massa snäckor.

Köpte en svart bikini också, typ samma pris.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0