1.45

Det är väl knappt några vakna som läser min blogg men kvällinlägg. Imorse gick jag på utvsamtal, efter det åkte jag hem och åt frukost och väntade på att Matilda skulle sluta skolan, efter det drog vi till centrum och gjorde ingenting, jo tog bussen ut till lindholmen, till stallet. Några timmar senare hämtade hennes pappa oss och vi åkte hem till mig, duschade och gjorde oss iordning lite för att åka till centrum och träffa rob, men vi gjorde inte det utan vi köpte bensin på statoil till moppen och fick igång den, åkte lite sen började det regna, usch. När vi satt hemma och inte hade nått och göra ringde vi Jessica wadelius, kul att träffa henne, för det var ett tag sen, och hon är alltid så gullig. vi satt hemma hos mig och snacka skit ett tag innan vi följde henne halvägs hem runt 12, för alla var trötta. 

 bloggar mer snart, snackar med nån wierd snubbe som ringer och snackar knas..

Kommentarer
Postat av: M

ken du visa en bild på rob? =)

2009-08-22 @ 12:51:01
URL: http://monise.blogg.se/
Postat av: frida

fyfan vad fin bild :o

2009-08-22 @ 13:23:40
Postat av: Anonym

Har du haft sex med Jonny?

ta inte illa upp på frågan <3

2009-08-22 @ 13:34:18
Postat av: Hanna

Tack "frida" :D <3

2009-08-22 @ 23:34:20
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0